კომპლექსური დავალებები
მუხლი
5. სასწავლო
პროცესის
დაგეგმვა
ა) სხვადასხვა ტიპის საგნობრივი სასწავლო გეგმების ცოდნა და შემუშავება;
მუხლი
6. სწავლისა
და სწავლების სტრატეგიების გამოყენება
სწავლისა და სწავლების სტრატეგიების გამოყენების ინდიკატორები:
ა) სასწავლო პროცესში სხვადასხვა დონის კურიკულუმების გამოყენება და მოდიფიცირება გრძელვადიანი და მოკლევადიანი სასწავლო მიზნების, ასევე მოსწავლეთა საჭიროებებისა და ინტერესების გათვალისწინებით
ვ) მოსწავლეებში მეტაკოგნიტური უნარების (დაგეგმვა, მონიტორინგი, შეფასება) განვითარებასა და სწავლის ეფექტიანი სტრატეგიების დაუფლებაზე ორიენტირებული მიდგომების გამოყე
მუხლი 8. მოსწავლეთა შეფასება
მოსწავლეთა შეფასების ინდიკატორები:
ა) მოსწავლეთა შეფასებისას შეფასების ძირითად პრინციპებზე ორიენტირება;
ბ) სასწავლო მიზნის შესაბამისი შეფასების ფორმების გამოყენება;
გ) ეფექტიანი განმავითარებელი შეფასების/უკუკავშირის მიწოდება;
დ) მოსწავლეთა შეფასების შედეგების ანალიზი ინკლუზიური განათლების პრინციპების დაცვით და სასწავლო პროცესის დაგეგმვა მასზე დაფუძნებით;
ე) მოსწავლეთა შედეგების შეფასების მრავალფეროვანი სტრატეგიების/ინსტრუმენტების გამოყენება.
|
თვე |
თემატური ბლოკი თემა |
ტექსტი |
კომპლექსური დავალება
|
|
|
სექტემბერი ოქტომბერი ნოემბერი დეკემბერი
|
V-XI საუკუნეების ქართული ლიტერატურა ძალის უძლურება ტალანტის გამრავლება |
იაკობ ხუცესი, „წამება¡ წმიდისა შუშანიკისი“; |
გმირი და ანტიგმირი-ესე |
|
|
იოანე საბანისძე, „წამება¡ წმიდისა და ნეტარისა ჰაბო¡სი“; |
რელიგიისა
და რწმენის თავისუფლებზეპირი გამოსვლა |
|||
|
გიორგი მერჩულე, „ცხორება¡ წმიდისა გროგოლ ხანძთელისა¡
| ||||
|
||||
|
დეკემბერ იანვარი თებერვალი მარტი
|
XII-XVIIსაუკუნეების ქართული ლიტერატუ რა დიდი წიგნი სიყვარულსა და მეგობ რობაზე |
შოთა რუსთაველი, „ვეფხისტყაოსანი“; |
მიჯნურობა „ვეფხისტყაოსანსა“ და ჩვენსდროში |
|
|
||||
|
||||
|
მაისი ივნისი |
ისმინე, სწავლის მძებნელო
|
სულხან-საბა ორბელიანი, „სიბრძნე სიცრუისა |
|
|
|
|
|
|||
|
თვე
|
თემა
|
საკითხი/
საკითხები ქვეცნება/ქვეცნებები |
კომპლექსური დავალება
|
|
|
სექტემბერი
ოქტომბერი
ნოემბერი
დეკემბერი
იანვარი
თებერვალი
მარტი აპრილი
მაისი
ივნისი |
ურთიერთობები |
რ. ინანიშვილი-ეთერი, უკუღმა დაჭედილი, მირანდუხტ; |
|
|
|
გ. ბუთხუზი-განელებული
კოცონი |
|
|
||
|
||||
|
დედაშვილობა მშობლიური გარემო
|
ი. გოგებაშვილი- იავნანამ რა ჰქმნა? !;ი. ნონეშვილი- ჩვენი ქართული; ა. შენგელაია- დედა; გ. ლეონიძე- დედას |
ერთი
პერსონაჟის წერილი მეორის მიმართ დანართი
N1 |
|
|
|
||||
|
ა. წერეთელი- ჩემი თავგადასავალი |
|
|||
|
სახელოვანი წინაპრები |
ხალხური- ვახტანგ მეფე; ვაჟკაცსა გული რკინისა; კიდევაც დაიზრდებიან; გ. ორბელიანი- თამარის დროშა გაშალეს; |
|
|
|
|
ი. ჭავჭავაძე- ნიკოლოზ გოსტაშაბიშვილი;მტრისძლევა; |
|
|
||
|
ა. კალანდაძე- ასეთი დარი თუ იყო მაშინ; |
|
|
||
|
|
ო. ჭილაძე- თბილისი; |
|
|
|
|
ლ. ასათიანი- კრწანისის ყაყაჩოები; |
|
|
||
|
ა. წერეთელი- სიზმარი; |
|
|
||
|
მოვალეობა |
უცნობი
ავტორი-
ცხოვრება მეფეთ მეფისა დავითისა |
|
|
|
|
||||
|
რუსთაველი-
ამბავი
როსტევან არაბთა მეფისა |
|
|
||
|
ზნეობის
გაკვეთილები |
|
|||
|
სულხან- საბა- უსამართლო შირვან-შაჰი ;ორმოში ჩაგდებული მეფე; |
|
|
||
|
მეფე და ავსიტყვა; ენით და კოდილი;უტკბესი და უმწარესი |
|
|
||
|
ახლის ძიება
ადამიანი და ბუნება
|
გ. პეტრიაშვილი- პატარა დინოზავრი; პეპელა |
|
|
|
|
||||
|
ნ. ბარათაშვილი- არაგვს; ხალხური- გაზაფხულ იყო მაშინა ;ა. კალანდაძე- თუთა; გ. ტაბიძე- ქარი ქრის; ი. ჭავჭავაძე- გაზაფხული; რ. ინანიშვილი- მუხა |
.
მოთხრობაში გადმოცემული ამბის მოყოლა სხვა პერსონაჟის
მიერ-მუხა |
|
||
|
სიკეთით დამარცხებული მტრობა |
ვაჟა- შვლის ნუკრის ნაამბობი
|
|
|
|
|
გ. ჩოხელი- გაღმივლები; |
|
|
||
|
ი. გოგებაშვილი- ბიბლიური ისტორია |
|
|
||
No comments:
Post a Comment