პროექტის გეგმა
ნიკოლოზ ბარათაშვილი- ბედთან მებრძოლი
სასწავლი პროექტი:ნიკ. ბარათაშვილი-ბედისწერასთან მებრძოლი
1.პროექტის
სახელი:
ნიკოლოზ ბარათაშვილი-ბედთან მებრძოლი
2.
პროექტის მთავარი იდეა/თემა/
1-2 წინადადებით:
·
ბრძოლა ბედთან/სინამდვილესთან/;
·
ბედთან ბრძოლის მიზეზები
3.პროექტის აქტუალობა:
·
სინამდვილის შეცნობა,
გაანალიზება;
·
ადამიანის დამოკიდებულება სინამდვილისადმი;
·
ადმიანის მოვალეობა უკეთესი მომავლისათვის ბრძოლაა.
4.პროექტის მიზნები:
·
გაკვეთილზე მიღებული ცოდნისა და გამოცდილების გაღრმავების,
დღევანდელობასთან დაკავშირების უნარ-ჩვევების
განვითარება:
·
კვლევის,ანალიზის, სინთეზის,
ისტ-ის მეშვეობით ინფორმაციის მოძიებისა და დამუშავების უნარ- ჩვევების განვითარება;
·
თანამშრომლობითი, ეფექტური
კომუნიკაციის, აზრის ნათლად
ჩამოყალიბების, გადაწყველიბათა მიღების,
საკუთარი საქმიანობის თვითრეგულირების უნაარ-ჩვევების განვითარება;
·
შემოქმედებითი, საპრეზენტაციო
უნარების განვითარება.
5.მონაწილეთა ასაკი:16
6.
კლასი: X
7.ვადები:
1 თვე
8. მოსალოდნელი
შედეგები/პროდუქტები/, რაც შეიძლება შეიქმნას:
·
კვლევის ანალიზი
და შედეგები;
·
პრეზენტაციები;
·
მასალების ბლოგზე
გამოქვეყნება.
8 .პროექტისთვის საჭირო
ძირითადი რესურსები:
·
საჭირო ლიტერატურა;
·
კომპიუტერი, ინტერნეტი,
პროექტორი;
·
ფურცლები, კალმები,
ფანქრები.
9. პროექტის მსვლელობა/ძირითადი აქტივობები/:
აქტ1.მასწავლებლის მიერ მოსწავლეთათვის იდეის გაცნობა;
აქტ2.მოსწავლეების მიერ ამ თემასთან დაკავშირებული
აქტუალური კითხვებისა და პრობლემების ჩამოყალიბება;
აქტ3.ორგანიზაციული საკითხები:
·
ჯგუფების შექმნა;
·
ფუნქციების განაწილება;
·
შესასრულებელი დავალებების არჩევა- დანაწილება;
·
სამუშაოების ეტაპებად
დაყოფა და ვადების
განსაზვრა;
·
შუალედური და საბოლოო შეფასების/თვითშეფასების/ დროის განსაზღვრა;
·
შუალედური პრეზენტაციები
და დისკუსიები;
·
სქემების შემუშავება
მოსწავლეებთან ერთად და დამუშავებული
მასალების ბლოგზე განთავსება;
·
საბოლოო პრეზენტაცია
.
აქტ.4.მუშაობის დაწყება:
კლასი დაიყოფა ორ ჯგუფად,ერთი ჯგუფი გადაინაწილებს პოეტის
პირად წერილებს,მეორე კი-ლექსებს.გაანაზიბის შემდეგშეხვედრებზე გაიმართება დისკუსიები,
დამუშავებული მასალა განთავსდება ბლოგზე;
აქტ.5.შესრულებული სამუშაოს შეჯამება, აუდიტორიისთვის
გაცნობა, პრეზენტაცია, ბლოგის წარდგენა.
პროექტის შეფასება:
·
დაკვირვებისა და ანალიზის ობიექტი
შეფასებისას იქნება:
·
ინფორმაციის მოძიება და ორგანიზება;
·
ურთიერთთანამშრომლობა,პრეზენტაციის
უნარი;
·
პრობლემის გადაჭრა და ინოვაციურობა;
·
ისტ-ის გამოყენება.
10.საგნებთან/საგნობრივ ჯგუფებთან/კავშირი:
ლიტერატურა,ისტ-ი.
ეროვნულ სასწავლო
გეგმასთან კავშირი/მისაღწევი შედეგები/:
ქართ. XI.
1.მოსწალეს შეუძლია საჯარო
მოხსენების წარმოდგენა/ზეპირი გამოსვლა/კონკრეტული მიზნით;
ქართ. XI.
2.მოსწავლეს შეუძლია საჯარო გამოსვლების
მოსმენა და კრიტიკუ-
ლი შეფასება;
ქართ. XI. 4.მოსწავლეს
შეუძლია ზეპირი კომუნიკაციის
სტრატეგიების გამოყენება საჯარო გამოსვლის მომზადების
დროს;
ქართ. xI. 5.მოსწავლეს
შეუძლია ტექსტების გაანალიზება მათში ასახული
ინფორმაციის,
თემების, იდეებისა და პრობლემატიკის
თვალსაზრისით;
ქართ. XI 6.მოსწ
ავლეს შეუძლია, როგორ გამოიყენოს მხატვრული და
არამხატვ-
რული ტექსტები
იტერპრეტაციის დროს;
ქართ. XI
8.მოსწავლეს შეუძლია კითხვის
ეფექტური სტრატეგიების არჩევა და
გამოყენება;
ქართ XI 9.მოსწავლეს შეუძლია
მხატვრული ნაწარმოების წერილობით
გაანალ იზება;
ქართ XI 14.მოსწავლეს შეუძლია წერის სტრატეგიების გამოყენება ნაწერის ორგანიზებისთვის;
12.პროექტის
ხელმძღვანელი/მასწავლებელი/:
გუგული ბათაძე,ვაზიანის №1 საჯარო სკოლის ქართული ენისა და ლიტერატურის მასწავლებელი.
13.პროექტის
ხელმძღვანელის ელ. ფოსტა:batadzeguguli@gmail. Com
14.პროექტის ვებ.
გვერდი/ბლოგი/:
No comments:
Post a Comment