Sunday, November 15, 2015

სასწავლო პროექტი: ნიკ. ბარათაშვილი- ბედთან მებრძოლი

პროექტის        გეგმა
ნიკოლოზ ბარათაშვილი- ბედთან მებრძოლი

 სასწავლი პროექტი:ნიკ. ბარათაშვილი-ბედისწერასთან მებრძოლი
1.პროექტის      სახელი:
ნიკოლოზ   ბარათაშვილი-ბედთან    მებრძოლი
2. პროექტის  მთავარი  იდეა/თემა/  1-2  წინადადებით:
·        ბრძოლა ბედთან/სინამდვილესთან/;
·        ბედთან ბრძოლის   მიზეზები
3.პროექტის   აქტუალობა:
·         სინამდვილის   შეცნობა,  გაანალიზება;
·         ადამიანის  დამოკიდებულება სინამდვილისადმი;
·         ადმიანის მოვალეობა    უკეთესი მომავლისათვის  ბრძოლაა.
4.პროექტის  მიზნები:
·         გაკვეთილზე  მიღებული ცოდნისა  და  გამოცდილების   გაღრმავების,  დღევანდელობასთან   დაკავშირების  უნარ-ჩვევების  განვითარება:
·         კვლევის,ანალიზის,  სინთეზის,   ისტ-ის   მეშვეობით      ინფორმაციის  მოძიებისა   და  დამუშავების  უნარ-  ჩვევების  განვითარება;
·         თანამშრომლობითი,   ეფექტური  კომუნიკაციის,  აზრის  ნათლად  ჩამოყალიბების,  გადაწყველიბათა   მიღების,   საკუთარი  საქმიანობის   თვითრეგულირების  უნაარ-ჩვევების  განვითარება;
·         შემოქმედებითი,  საპრეზენტაციო  უნარების  განვითარება.
5.მონაწილეთა   ასაკი:16
6. კლასი: X
7.ვადები: 1  თვე
8.  მოსალოდნელი  შედეგები/პროდუქტები/,  რაც  შეიძლება  შეიქმნას:
·         კვლევის  ანალიზი  და შედეგები;
·         პრეზენტაციები;
·         მასალების   ბლოგზე   გამოქვეყნება.


8  .პროექტისთვის  საჭირო   ძირითადი  რესურსები:
·         საჭირო  ლიტერატურა;
·         კომპიუტერი,  ინტერნეტი,  პროექტორი;
·         ფურცლები,  კალმები,  ფანქრები.
9.   პროექტის  მსვლელობა/ძირითადი  აქტივობები/:
აქტ1.მასწავლებლის მიერ  მოსწავლეთათვის იდეის  გაცნობა;
აქტ2.მოსწავლეების მიერ ამ თემასთან  დაკავშირებული  აქტუალური  კითხვებისა  და  პრობლემების  ჩამოყალიბება;
აქტ3.ორგანიზაციული  საკითხები:
·         ჯგუფების  შექმნა;
·         ფუნქციების  განაწილება;
·         შესასრულებელი დავალებების  არჩევა- დანაწილება;
·         სამუშაოების  ეტაპებად  დაყოფა  და  ვადების  განსაზვრა;
·         შუალედური  და საბოლოო შეფასების/თვითშეფასების/  დროის  განსაზღვრა;
·         შუალედური  პრეზენტაციები  და  დისკუსიები;
·         სქემების  შემუშავება  მოსწავლეებთან ერთად   და  დამუშავებული  მასალების  ბლოგზე  განთავსება;
·         საბოლოო  პრეზენტაცია  .
აქტ.4.მუშაობის დაწყება:
კლასი დაიყოფა ორ ჯგუფად,ერთი ჯგუფი გადაინაწილებს პოეტის პირად წერილებს,მეორე კი-ლექსებს.გაანაზიბის შემდეგშეხვედრებზე გაიმართება დისკუსიები, დამუშავებული მასალა განთავსდება ბლოგზე;
აქტ.5.შესრულებული სამუშაოს შეჯამება, აუდიტორიისთვის გაცნობა, პრეზენტაცია, ბლოგის წარდგენა.
პროექტის შეფასება:
·         დაკვირვებისა და ანალიზის ობიექტი შეფასებისას იქნება:
·         ინფორმაციის მოძიება და ორგანიზება;
·         ურთიერთთანამშრომლობა,პრეზენტაციის უნარი;
·         პრობლემის გადაჭრა და ინოვაციურობა;
·         ისტ-ის გამოყენება.

10.საგნებთან/საგნობრივ  ჯგუფებთან/კავშირი:
ლიტერატურა,ისტ-ი.
ეროვნულ  სასწავლო  გეგმასთან  კავშირი/მისაღწევი  შედეგები/:
ქართ. XI.  1.მოსწალეს  შეუძლია  საჯარო  მოხსენების  წარმოდგენა/ზეპირი                                         გამოსვლა/კონკრეტული  მიზნით;
ქართ.   XI.     2.მოსწავლეს  შეუძლია საჯარო  გამოსვლების  მოსმენა  და  კრიტიკუ-
                     ლი შეფასება;
ქართ. XI.    4.მოსწავლეს  შეუძლია  ზეპირი  კომუნიკაციის  სტრატეგიების     გამოყენება საჯარო გამოსვლის  მომზადების  დროს;
ქართ. xI.   5.მოსწავლეს  შეუძლია ტექსტების  გაანალიზება მათში  ასახული                    ინფორმაციის, თემების,  იდეებისა და  პრობლემატიკის  თვალსაზრისით;   
ქართ.  XI     6.მოსწ ავლეს  შეუძლია,  როგორ  გამოიყენოს  მხატვრული და  არამხატვ-
                        რული  ტექსტები  იტერპრეტაციის  დროს;   
ქართ.  XI    8.მოსწავლეს  შეუძლია  კითხვის  ეფექტური  სტრატეგიების არჩევა  და
                        გამოყენება;
ქართ XI       9.მოსწავლეს   შეუძლია  მხატვრული  ნაწარმოების  წერილობით  გაანალ                      იზება;                      
ქართ  XI 14.მოსწავლეს შეუძლია წერის სტრატეგიების  გამოყენება ნაწერის                           ორგანიზებისთვის;
12.პროექტის  ხელმძღვანელი/მასწავლებელი/:
გუგული  ბათაძე,ვაზიანის №1  საჯარო სკოლის ქართული ენისა და ლიტერატურის მასწავლებელი.
13.პროექტის  ხელმძღვანელის  ელ. ფოსტა:batadzeguguli@gmail. Com

14.პროექტის  ვებ. გვერდი/ბლოგი/:

No comments:

Post a Comment