შუშანიკი და ჰაბო- არსი/სიკეთე/
1.პროექტის
სახელი:
შუშანიკი
და ჰაბო-არსი/სიკეთე/
2.პროექტის მთავარი იდეა/თემა/1-2 წინადადებით:
·
შუშანიკისა
და ჰაბოს სიკეთის/არსის/წარმოჩენა;
·
მათი
სიკეთის დაკავშირება თანამედროვეობასთან.
3.პროექტის
აქტუალობა:
ამ თემის დამუშავებით მოსწავლეები
ღრმად გაიაზრებენ სიკეთის არსს,ჩასწვდებიან სიკეთის მარადიულობას, მის ღირებულებას პიროვნების
ფორმულირებაში და დააკავშირებენ დღევანდელობასთან.
4.პროექტის მიზნები:
·
მოსწავლეებს განუვითარდეთ
ჯგუფური მუშაობის უნარი;
·
არგუმენტირებული მსჯელობის
უნარი;
·
თანაკლასელებთან კომუნიკაციის,თანამშრობლობისა
და ინფორმაციის ორგანიზების უნარი;
·
განუვითარდეთ კვლევის,ვიზუალური
მასალით თემის მომზადების უნარი;
·
განივითარონ თვითშეფასება და თანატოლთა შეფასება;
·
ისწავლონ დროის მენეჯმენტი;
·
განავითარონ ისტ-ის და პრეზენტაციის უნარი.
5. მონაწილეთა
ასაკი: 16
6. ვადები/ხანგრძლივობა/:1 თვე
7.მოსალოდნელი შედეგები/პროდუქტები/, რაც შეიძლება შეიქმნას:
მოსწავლეთა პრეზენტაციები, შეიქმნება სლაიდები, კედლის გაზეთი,მასალები აიტვირთება ბლოგზე.
8.პროექტისთვის
საჭირო რესურსები:
სახელმძღვანელო,სამეცნიერო ლიტერატურა,ინტერნეტი,ფურცლები,კალმები,ფანქრები.
9.პროექტის
მსვლელობა:
·
კლასი
დაიყოფა ორ ჯგუფად და დავალებები ასე გადანაწილდება:
·
ერთ
ჯგუფს დაევალება შუშანიკის სიღრმისეულად დახასიათება,
მეორე ჯგუფს- აბოსი;
·
განისაზღვრება
ნამუშევრების პრეზენტაციის ,შეხვედრების და პროექტის
·
შესრულების
დრო;
·
კვირაში
ერთხელ, სამუშაო შეხვედრებზე,ჩამოწერენ გაუგებარ საკითხებს,მიიღებენ რჩევებს;
·
წარმოადგენენ,,სიტუაციური ამოცანის,,პრეზენტაციას;
·
შექმნიან
კედლის გაზეთს და დამუშავებული მასალა განთავსდება
ბლოგზე;
·
ექსკურსია
მეტეხში,ფოტომასალის შექმნა;
·
მოსწავლეები
წარმოადგენენ საბოლოო ნამუშევრებს. გაკეთდება პრეზენტაცია,შეფასდებამოსწავლეებთან ერთად
შემუშავებული სქემებით;
10.საგნებთან,
ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი:
ლიტერატურა, ხელოვნება, ისტ-ი.
ეროვნული სასწავლო გეგმით მისაღწევი შედეგები:
ქართ.X.1. მოსწავლე მონაწილეობს საკლასო და სასკოლო დისკუსიებში;
ქართ.X.2. კამათის დროს მოსწავლე მიმართავს შესაბამის ტაქტიკას
და იცავს სამეტყველო ქცევის ეთიკურ ნორმებს;
ქართ.X.3. აუდიტორიის წინაშე მოხსენებით გამოსვლისას მოსწავლე
იყენებს ზეპირი კომუნიკაციის ეფექტიანობის გამაძლიერებელ ხერხებს;
ქართ.X.4. მოსწავლე აანალიზებს და აფასებს თანაკლასელების
ზეპირ მოხსენებებს;
No comments:
Post a Comment